Friday, August 5, 2011

Kucing Untuk Diberikan Percuma?


Dalam dok berborak, seorang kawan yang sukakan kucing tawarkan kucing-kucing baka Maine Coonnya untuk Uichi Gaban. Katanya tok nek dia Maine Coon tetapi walaupun dah kacuk, bulunya masih tebal dan perwatakan 'harimau' dan lebar singanya masih kelihatan jelas.

Bila dengar banyak kucing di rumahnya, rasa macam nak tolong bagi kat orang pulak. Biar orang minat bela kucing daripada bela rambut panjang atau bela pelesit di 'kalbot' taman-taman perumahan.

Nanti kalau ada lebih dan yang cantik, Uichi Gaban akan bawa balik ke Puchong dan berikan kepada rakan-rakan yang lain. Siapa nak kena tempah awal. 

5 komen:

zulaika said...

nak kucing ni.. huhu

Admin said...

habis dah.. hahaha. saya pun ada sekor nak bagi orang camner, yg free dah habis. Tapi gambar atas tu hiasan sahaja, bukan kucing saya.

noor shaima said...

dah xde ke? hmm

Anonymous said...

kalau ada lagi saya pun nak juga... cari kawan pada anak kucing saya... boleh contact saya di talian 0122543382 (Chot) di melaka TQVM

Unknown said...

nak kucing itu ada tk kucing tu lagi

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►