Friday, February 6, 2009

Saya "Tension"!

Saya cukup tension. Kerja berlambak ke sana ke mari tak sempat. Hari ni kan hari Jumaat. Mana semua kerja dibuat sempat. Hari yang amat singkat dan padat. Kalau tak dibuat, ada klien bagi penyepak.

Susah! Susah!

Bukan kerja saja yang tak sempat dan berlambak, petang ni dibuat hujan pulak. Habis semua lembab. Kan bagus kalau cuti hari Jumaat. Buat macam Kelantan, boleh jugak pergi surau belajar qiraat.

Rasa macam nak tukar saja layout ni. Bila tension ini lah jadi. Semua rasa serba tak menjadi. Tengok lah nanti. Kalau sempat, bertukar rupalah blog keramat ni.

2 komen:

Dah baca sila bagi sepatah kata..

◄ Newer Post Older Post ►